۲۶۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان لرستان توزیع شد
کد خبر: 3993222
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
از سوی بسیج سازندگی؛

۲۶۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان لرستان توزیع شد

فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از توزیع ۲۶۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان لرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

توزیع ۲۶۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان لرستاناحسان جهانبخش، فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه روحیه جهادی شهید سلیمانی الگویی برای کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: روزگذشته دو هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های معیشتی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا تا زمان پایان شیوع این ویروس ادانه خواهد داشت، افزود: تعداد دو هزار و ۷۵۰ بسته دیگر به‌زودی توزیع خواهد شد. 

جهانبخش با تاکید بر اینکه از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون ۲۶۵ هزار بسته معیشتی بین ۷۶ هزار خانوار نیازمند لرستانی و آسیب‌دیده از کرونا قرار گرفته است، تصریح کرد: بسیج سازندگی لرستان با ایجاد انسجام، هم‌افزایی و هماهنگی بین گروه‌های جهادی به رفع فقط و محرومیت و زدودن چهره فقر در مناطق محروم کمک می‌کند.

فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به ساماندهی و فعالیت ۲۵۰۰ گروه جهادی توسط بسیج سازندگی لرستان، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر بسیجی گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان ساماندهی شده است کمااینکه فعالیت این گروه‌ها به‌صورت تخصصی و ماموریت‌های خاص است‌ به‌طوری‌که در زمان وقوع بلایای طبیعی به یاری آسیب‌دیدگان می‌شتابند.

انتهای پیام
captcha