دولتمردان در مدیریت کشور سیره شهیدان رجائی و باهنر را الگو قرار دهند
کد خبر: 3993285
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

دولتمردان در مدیریت کشور سیره شهیدان رجائی و باهنر را الگو قرار دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان و دولتمردان باید از ویژگی‌های شهیدان رجائی و باهنر در جهت مدیریت کشور الگو بگیرند.

ارسالی امروز ا الگو گیری دولتمردان از سیره شهیدان رجائی و باهنر در مدیریت کشور ضروری استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، چهارم شهریورماه، در جلسه گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر همزمان با هشتم شهریور، اظهار کرد: هفته دولت را به دولتمردان مکتبی و انقلابی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم دولت سیزدهم بتواند به‌ نحو شایسته به مردم خدمات ارائه کرده و مشکلاتشان را برطرف کند. 

وی افزود: طبق فرموده خداوند، دشمنان برای از بین بردن نور الهی و حقیقت هستی تصمیم گرفته و اراده کردند، اما پروردگار با تکمیل کردن نور خود، خط بطلانی بر نیرنگ و توطئه آن‌ها خواهد کشید. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی، درمی‌یابیم که این عمر ۴۲ ساله نظام سراسر فراز و نشیب بوده و دارای حوادث مهم و تأثیرگذار است. 

وی ادامه داد: اهداف دشمنان از ایجاد این حوادث ضربه به نهضت و نظام اسلامی بوده که یکی از آن‌ توطئه‌ها، انفجار دفتر نخست‌وزیری و ریاست‎جمهوری بود که منجر به شهادت شهیدان باهنر و رجائی شد. 

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: این دو شهید مکتبی، مقلد امام خمینی(ره) بودند که می‌خواستند شیوه جدیدی از استقامت، شجاعت و دفاع از مردم ایران، در مقابل دشمنان نشان دهند که بدخواهان این سرزمین با اعمال بیشترین تبلیغات سو در تلاش بودند وجهه آن‌ها را مخدوش کنند که با ناکام ماندن آن حیله با ترور این دو شخصیت مهم را از ایران گرفتند. 

وی گفت: یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجائی که در طول عمر کم خدمت خود، خدمات تأثیرگذار و ارزنده‌ای به انقلاب اسلامی کردند، باید به بهترین نحو ممکن زنده و گرامی داشته شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: باید جایگاه، معیار و شاخص‌های برجسته این دو شهید که به شهدای هشت شهریور و ترور معروف هستند به مردم و مسئولان معرفی شده و نسل به نسل ادامه یابد تا برای همیشه در تاریخ جاودانه بماند. 

وی اظهار کرد: این دو شهید ویژگی‌هایی از جمله، انقلابی بودن، ولایت‌پذیری، ساده‌زیستی، روحیه ایثارگری، خدمت به مردم، توجه و ارجحیت دادن رفاه مردم به رفاه خود، مدیریت جهادی، مردمی بودن، اخلاص، دوری از حب قدرت، اعتقاد به خدا و مبارز بودن داشتند. 

حجت‌الاسلام آقایی افزود: مسئولان و دولتمردان باید از ویژگی‌های این دو شهید الگو بگیرند و در جهت مشکلات مردم گام‌های مؤثری بردارند. 

وی بیان کرد: کشور ما حدود ۱۷ هزار شهید ترور و پنج هزار جانباز ترور دارد و ایران قربانی ترور و تروریست بوده که باید با اطلاع‌رسانی قوی حق خود را از ستمگران جهان بگیریم. 

انتهای پیام
captcha