توزیع 2000 بسته معیشتی برای خانواده‌های بیماران کرونایی از سوی بسیج خراسان شمالی
کد خبر: 3993991
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

توزیع 2000 بسته معیشتی برای خانواده‌های بیماران کرونایی از سوی بسیج خراسان شمالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از توزیع دو هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های بیماران کرونایی در سال جاری خبرداد.

توزیع 2000 بسته معیشتی برای خانواده‌های بیماران کرونایی از سوی بسیج خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سرهنگ مهدی الهی‌راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد، هشتم شهریورماه، در رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که در دهکده مقاومت بسیج مرکز استان برگزار شد، ضمن اشاره به اهداف این طرح که کمک به کنترل و بهبودی وضعیت استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا است، بیان کرد: 30 تیم نمونه‌گیری تست رپید از سوی بسیج در استان فعال است که تاکنون از 50 هزار نفر در استان نمونه گرفته شده است.

وی افزود: 150 تیم حمایتی و مراقبتی در استان برای تهیه بسته‌های معیشتی و خدمات‌رسانی در حال کمک رسانی هستند و تاکنون به 750 نفر از خانواده‎های بیماران کرونایی کمک‌رسانی شده است.

الهی‌راد در ادامه بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعدادی گشت‌های بسیجی محلی محور، برای اعمال محدودیت‌ها در سطح استان تخصیص داده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد ادامه داد: از امروز تا زمان بهبود وضعیت کرونا یکصد تیم بسیجی موتوری در سطح استان و 50 تیم در سطح روستاها و 20 تیم خودرویی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

الهی‌راد با اشاره به اینکه دو هزار بسته معیشتی برای کمک بین خانواده بیماران کرونایی توزیع شده است، افزود: به منظور موثرتر واقع شدن پایگاه‌های بسیج استان دستوری به این پایگاه‌ها ابلاغ شده است که بسته‌های معیشتی در اختیارشان قرار بگیرد تا بتوانند خانواده‌های بیماران مبتلا به کرونا را پوشش دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه  تعدادی بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های آموزشی نیز برای توزیع به افراد نیازمند در استان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: یک تیم از روحانیون برای القای امید و انگیزه بخشی و تاکید بر مسائل معنوی همراه این تیم به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

وی در پایان به راه اندازی یک سامانه تلفنی در دهکده مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: این سامانه برای افرادی است که به علت ابتلا به کرونا نیاز به مراقبت دارند.

انتهای پیام
captcha