اهتمام به استان‌های محروم؛ درخواست جامعه روحانیت مبارز لرستان از رئیس‌جمهور
کد خبر: 3994078
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

اهتمام به استان‌های محروم؛ درخواست جامعه روحانیت مبارز لرستان از رئیس‌جمهور

جامعه روحانیت مبارز لرستان و خرم‌آباد در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران خواستار توجه و اهتمام به استان لرستان شدند.

عکس مربوط به جامعه روحانیت بارگذاری شود//////اهتمام به استان‌های محروم؛ درخواست جامعه روحانیت مبارز لرستان از رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا از لرستان، جامعه روحانیت مبارز استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران خواستار توجه و اهتمام به استان لرستان شدند. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حضور ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

قرار گرفتن سکان هدایت قوه ‌مجریه در دستان پاک و پرتوان شخصیتی فسادستیز، عدالت‌خواه و انقلابی چون جناب‌عالی، بارقه‌ای از امید در دل مردم جامعه اسلامی ایجاد کرد؛ ان‌شاءالله شاهد تحول و جهش نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت پرشتاب به‌سوی تمدن اسلامی باشیم.

حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان مساعی جمیله حضرتعالی را در اجرایی نمودن توصیه‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مبارزه با فساد و تبعیض ستودنی دانسته و از اقدامات انقلابی و دقت‌نظر جنابعالی در اولین نطق معرفی کابینه در مجلس شورای اسلامی و عنایت ویژه‌ای که به استان‌های محروم، از جمله نگاه خاص به استان محروم لرستان و قرار دادن در بین استان‌های ویژه که برگرفته از فرمایش مولای متقیان امیرالمؤمنین(ع) است که فرمودند: «اللهَ اللهَ فِی الطَّبَقَهِ السُّفْلَى مِنَ الَّذِینَ لاَ حِیلَهَ لَهُمْ»؛ قابل تقدیر دانسته و بر خود واجب می ‌داند که از زحمات آن مقام محترم تشکر و قدردانی نماید.

مردم فهیم ،استوار و انقلابی استان لرستان همچون گذشته آماده جانفشانی و ایثار جهت اعتلای آرمان‌های انقلاب و دولت انقلابی هستند.»

انتهای پیام
captcha