مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3994145
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تبریز برگزار می‌شود.

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شودحجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله استانی مسابقات ۱۵۵ نفر از آقایان و بانوان به مدت دو روز طی روزهای 11 و 12 شهریورماه جاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حسینی اظهار کرد: مسابقات قرآن بخش بانوان روز پنجشنبه، ۱۱ شهریورماه و بخش آقایان روز جمعه ۱۲ شهریورماه، در محل تالار قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری این مسابقات، گفت: منتخبان دوره شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء و اذان، به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: مسابقات در رشته‌های دعاخوانی و تواشیح نیز به صورت ضبط آثار برگزار شده و این آثار جهت داوری به سازمان مرکزی اوقاف در تهران ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن روز شنبه، ۱۳ شهریورماه در محوطه باز اداره کل اوقاف با حضور مسئولان استانی برگزاری می‌شود.

حسینی با اشاره به حضور مهمان ویژه در این دوره از مسابقات و مراسم اختتامیه، افزود: استاد مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در جریان برگزاری مسابقات حضور داشته و با انجام بازدید میدانی از مؤسسات قرآنی استان، جلساتی را نیز با اساتید، پیشکسوتان و مدیران تعدادی از مؤسسات برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha