بهره‌برداری از ۱۱ طرح کارآفرینی همزمان با هفته دولت در کرمان
کد خبر: 3994216
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

بهره‌برداری از ۱۱ طرح کارآفرینی همزمان با هفته دولت در کرمان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از ایجاد بیش از ۶۰۰ شغل از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان کرمان در یک سال اخیر خبر داد و افزود: همزمان با هفته دولت ۱۱طرح کارآفرینی در استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، یوسف پورواجد، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، بیان کرد: از شهریور سال گذشته تا هفته دولت امسال بیش از ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۸۸۸ فقره پرونده کار آفرینی پرداخت شده است که از این محل برای بیش از ۶۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان افزود: امسال و همزمان با هفته دولت ۱۱ طرح کارآفرینی در استان کرمان با اعتبار سه میلیارد و سیصد میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که در این ارتباط برای ۳۶ نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید طرح بوم گردی قندچین واقع در بخش راین است که  با  ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۷ نفر اشتغال، به صورت ویدئوکنفرانس با دستور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و بخشدار راین  به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha