بازدید نماینده آیت‌الله‌العظمی مدرسی از مراکز دینی و دانشگاهی بصره
کد خبر: 3994240
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

بازدید نماینده آیت‌الله‌العظمی مدرسی از مراکز دینی و دانشگاهی بصره

آیت‌الله سیدهادی مدرسی، عضو دفتر و نماینده آیت‌الله‌العظمی سیدمحمدتقی مدرسی با سفر به شهر بصره، ضمن بازدید از مراکز دینی و دانشگاهی با اساتید و شیوخ و مردم این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله سید‌هادی مدرسی، نماینده سابق امام خمینی(ره) در بحرین و عضو دفتر آیت‌الله‌العظمی سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع معظم تقلید شیعیان در عراق طی سفری هفت روزه به شهر بصره در جنوب عراق ضمن بازدید از مراکز دینی، حوزوی و دانشگاهی این شهر از نزدیک با شیوخ و مردم، اساتید حوزه و دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله مدرسی در این سفر به مدت پنج روز در سمیناری که توسط انجمن ارتباطات دانشگاهی در مسجد جامع این شهر برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت.

از دیگر برنامه‌های این سفر، دیدار با اساتید و دانشجویان این شهر بود که آیت‌الله مدرسی در سمینار هم‌اندیشی فکری با عنوان «بحران روشنفکران دینی معاصر» که از سوی جامعه دانشگاهی این شهر تهیه شده بود، سخنرانی کرد. در این هم‌اندیشی فکری دانشجویی رئیس دانشگاه بصره و رؤسای دانشکده‌های پزشکی و فنی این شهر حضور داشتند.

در پایان این سفر، آیت‌الله مدرسی ضمن دیدار با مبلیغن و خطبای حسینی این شهر از نزدیک از چندین حسینیه و مراکز دینی از جمله حسینیه البلم، حسینیه ام البنین‌(س) و مرجع انصارالعقیله دیدار کرد.

امیرمحسن سلطان‌احمدی
انتهای پیام
captcha