اعتبارات بسته‌های حمایتی به صنایع کوچک اردبیل ۵ برابر افزایش یافت
کد خبر: 3994378
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

اعتبارات بسته‌های حمایتی به صنایع کوچک اردبیل ۵ برابر افزایش یافت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی این شرکت، ارائه بسته‌های حمایتی مختلف به واحد‌های تولیدی استان اردبیل است تا مسیر کمک به افزایش تولید و بهره‌وری واحد‌های صنعتی میسر شود.

رضازاده// اعتبارات بسته‌های حمایتی به صنایع کوچک ۵ برابر افزایش یافتبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، دهم شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: هدف از تاسیس سازمان صنایع کوچک و به دنبال آن تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی، حرکت به سوی حمایت از تولید و افزایش راندمان واحد‌های صنعتی بوده که در این راستا کمک‌های بلاعوض و یارانه‌ای به واحد‌های تولیدی ارائه می‌گردد.

وی این بسته‌های حمایتی را در قالب چندین بسته برشمرد و افزود: بسته‌هایی همچون آموزش رایگان شاغلین واحد‌های تولیدی، برگزاری تور‌های صنعتی رایگان بازدید از واحد‌های موفق کشوری، حمایت ویژه از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، کمک به دانش‌بنیان شدن واحد‌های مستعد، استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال، حمایت از خوشه‌های کسب و کار و ده‌ها برنامه حمایتی دیگر است که برای کمک به توسعه واحد‌های تولیدی انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ادامه داد: بر اساس ضرورت، مجموع اعتبارات هزینه‌ای بسته‌های حمایتی سال جاری شرکت شهرکهای صنعتی اعتبارات بسته‌های حمایتی به صنایع کوچک ۵ برابر افزایش یافت.

وی ابراز امیدواری کرد: با تامین زیرساخت‌ها و تسهیل روند سرمایه گذاری در استان، بتوانیم در جهت افزایش تولید و صنعت استان قدم برداریم.

انتهای پیام
captcha