92 هزار پرس غذا و بسته معیشتی بین نیازمندان بروجردی توزیع شد
کد خبر: 3994463
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
در قالب طرح احسان حسینی؛

92 هزار پرس غذا و بسته معیشتی بین نیازمندان بروجردی توزیع شد

رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: در طرح «احسان حسینی» تاکنون 90 هزار پرس غذای گرم و دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و مددجویان بروجردی توزیع شده است.

///محمد پارسا، رئیس کمیته امداد بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای طرح «احسان حسینی»، گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون در قالب طرح احسان حسینی تاکنون 90 هزار پرس غذای گرم و دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و مددجویان توزیع شده است.

وی در ادامه به استقبال مردم بروجرد از طرح اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: طی دو سال اخیر، بروجرد رتبه اول حامی‎یابی را در استان لرستان کسب کرده و خوشبختانه حامیان زیادی طی این سال‎ها برای حمایت‎های مالی از ایتام اقدام نموده‎اند.

پارسا ادامه داد: در حال حاضر سه هزار و 850 حامی از 238 نفر ایتام و 451 نفر از فرزندان محسنین حمایت‎های مالی انجام می‎دهند و استقبال در این طرح بسیار زیاد است.

رئیس کمیته امداد بروجرد با اشاره به مسکن مددجویان تصریح کرد: سال گذشته 30 واحد منزل مسکونی برای مددجویان تحت پوشش ساخته شد و از ابتدای امسال تاکنون نیز شش مسکن روستایی ساخته شده البته همزمان با هفته دولت دو مسکن روستایی نیز واگذار شد این در حالی‎است که کمیته امداد در بخش‎های مسکن، تحصیل، درمانی، جهیزیه و سایر موارد تلاش دارد تا بتواند خدمات زیادی را به افراد تحت پوشش ارائه نماید.

انتهای پیام
captcha