مشکل اصلی جامعه بشریت ظلم و بی‌عدالتی است
کد خبر: 3994604
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

مشکل اصلی جامعه بشریت ظلم و بی‌عدالتی است

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی اما آنچه با عث ایجاد مشکل در جوامع شده بی عدالتی و ظلم است.

مشکل اصلی جامعه بشریت ظلم و بی‌عدالتی استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین حائری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان، شامگاه ۱۰ شهریورماه در مراسم توزیع ۱۰ بسته معیشتی که به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای جهادی که در مراکز مختلف شبانه روز برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، اظهار کرد: امروز کمک‌های مردمی مرز نمی‌شناسد، به‌طوریکه شاهد همیاری و کرامت برادران لبنانی و عراقی بودیم که در روزهای اخیر کمک بزرگی به بیماران کرونایی کردند.

وی بیان کرد: کرونا علی‌رغم مشکلاتی که برای همه مردم به دنبال داشته، روحیه ایثار و همدلی مسلمانان در سراسر دنیا را نیز به نمایش گذاشت.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان ابراز امیدواری کرد: روحیه همدلی به‌ویژه در دولت جدید با وسعت بیشتری در جامعه اثربخش باشد که یقینا رحمت خدا را به دنبال خواهد داشت.

حائری مشهد الرضا(ع) را پیشگام در امر خدمت‌رسانی و الگو در کشور دانست و افزود: کمک به مستمندان کار خداپسندانه‌ای است، لذا اینکه برخی از کج اندیشان می‌گویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، یک شعار انحرافی است تا مردم را از کار خیر بازدارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود مشکلات بشری در عدم خودشناسی و شناخت انسان عنوان و بیان کرد: باوجود پیشرفت علم و تکنولوژی ولی مشکلات اصلی جامعه بشریت بی عدالتی و ظلم است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان افزود: بشریت امروز در وضعیتی بسیار ناراحت‌کننده قرار دارد و آن هم به خاطر ظلم افرادی است که می‌خواهند بر مظلومان سلطه پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha