اجرای طرح «شمیم حسینی» در سمنان
کد خبر: 3995150
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

اجرای طرح «شمیم حسینی» در سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای طرح شمیم حسینی در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح و با هدف کمک و دستگیری از اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا، 2400 بسته کمک معیشتی از محل موقوفات منطبق و کمکهای خیرین در سطح استان تهیه و به صورت همزمان با سایر استانها بین نیازمندان توزیع می‌شود.

اجرای طرح «شمیم حسینی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز 14 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح «شمیم حسینی» ویژه مواسات و کمک‌های مؤمنانه توسط این اداره کل امروز ساعت 10 صبح در محل امامزاده یحیی(ع) سمنان خبر داد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا و بر اساس تدابیر نماینده معزز ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، در چند مرحله از محلهای منطبق و کمکهای خیرین بسته‌های معیشتی و غذای گرم تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه در این مرحله نیز در قالب اجرای طرح شمیم حسینی 2400 بسته کمک معیشتی در سطح استان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد متذکر شد: یکی از آثار و برکات سنت حسنه وقف دستگیری و احسان بی‌منت است  که در این راستا خیرین می‌توانند با در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه نسبت به وقف بخشی از اموال خود با نیات منطبق بر این نیازها اقدام نمایند.

انتهای پیام
captcha