پویش «مشق احسان» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3995279
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

پویش «مشق احسان» در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قزوین گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در روزهای پیش رو پویش مشق احسان در قزوین برگزار می‌شود.

پویش مشق احسان در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین، سید مهدی میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قزوین، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به تحصیل کودکان کار و بی‌بضاعت و به‌منظور جلوگیری از بازماندن از تحصیل این کودکان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قزوین اقدام به تهیه ۲۰۰ هزار پک لوازم‌تحریر ایرانی کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قزوین بیان کرد: در مرحله اول پویش مشق احسان در استان قزوین ۴۴۰۰ پک لوازم‌تحریر توسط گروه‌های جهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق کم‌تر برخوردار توزیع خواهد شد.

میرغفاری خاطرنشان کرد: همان‌گونه که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم در کنار مردم عزیز کم‌بضاعت و کم‌توان مالی استان قزوین هستیم و عزم‌هایمان برای خدمت به این مردم ذره‌ای کاسته نخواهد شد بلکه روزبه‌روز تا رفع کامل فقر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است پویش «مشق احسان» سالانه در ایام شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود و لوازم تهیه شده بین دانش‌آموزانی که خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌توان مالی دارند توزیع می‌گردد.

انتهای پیام
captcha