وبینار «در مسیر کارآفرینی دانش‌ بنیان» برگزار شد
کد خبر: 3995659
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
به همت بنیاد نخبگان کهگیلویه‌وبویراحمد؛

وبینار «در مسیر کارآفرینی دانش‌ بنیان» برگزار شد

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: وبینار «در مسیر کارآفرینی دانش بنیان» به همت بنیاد نخبگان کهگیلویه‌وبویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

بهره‌هایی از گنجینه‌های اسلام در مسیر کارآفرینی ما را از غربی‌ها جلوتر می برد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، وبینار در مسیر کارآفرینی دانش بنیان به همت بنیاد نخبگان کهگیلویه‌وبویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

رضا لطفی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد امروز، 16 شهریورماه در  این وبینار اظهار کرد: بهره‌هایی از گنجینه‌های ناب اسلام در مسیر کارآفرینی این قابلیت عظیم را دارد که ما را در این مسیر از کشورهای غربی جلوتر ببرد.

وی بیان کرد: امام رضا(ع) در جایی فرموده‌اند خداوند در روی زمین بندگانی دارد که در رفع نیازهای مردم کمک می‌کنند و آنان در ازای این کار خیرشان در قیامت آسوده‌اند و این هم به نوعی کارآفرینی به حساب می‌آید؛ چراکه به رشد و ترقی جامعه کمک می‌کند.

این مشاور شرکت‌های دانش بنیان اضافه کرد: کشورهای غربی اذعان دارند که کارآفرین کسی است که در جهت حل موارد کارآفرینی بهترین ایده را می‌دهد پس می‌توان نتیجه گرفت ایده بدون مسئله و حل آن به نتیجه نخواهد رسید.

لطفی تصریح کرد: در جهت رفع موانع واضح‌ترین راه حل‌ها دیر به ذهن‌ها خطور می‌کند چون افراد ذهن خود را محدود کرده‌اند که باید به این مورد هم توجه جدی شود.

وی در پایان یادآور شد: ایران طی سال‌های اخیر به جهش خوبی در زمینه کارآفرینی رسیده اما با توجه به ظرفیت‌های موجود کشور باید به رشد بیشتری در این زمینه برسد تا در مسیر توسعه کارآفرینی قرار بگیریم.

انتهای پیام
captcha