14 فوتی و ۸۹۷ مبتلای جدید کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در لرستان
کد خبر: 3996022
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

14 فوتی و ۸۹۷ مبتلای جدید کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در لرستان

در شبانه‌روز گذشته ۸۹۷ لرستانی به کرونا مبتلا شدند و ۱۴ بیمار فوت کردند و در حال حاضر تعداد جان‌باختگان کرونا در لرستان به مرز دو هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

۱۴ فوتی و ۸۹۷ مبتلای جدید کرونایی طی یک شبانه‌روز در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در شبانه‌روز گذشته با فوت ۱۴ لرستانی دیگر مجموعه جا‌باختگان ناشی از کرونا در لرستان به مرز دو هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

آمار مبتلایان همچنان بالاست به‌طوری‌ که در 24 ساعت گذشته با شناساسی ۸۹۷ بیمار جدید مجموعه مبتلایان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۱۷۲ هزار و ۸۸۷ نفر رسید که از این تعداد یک‌هزار و ۲۱۰ بیمار در مراکز درمانی و بیمارستانی بستری هستند.

رنگ‌بندی شهر‌های استان لرستان حکایت از آن دارد که وضعیت کرونایی استان همچنان نامساعد و خطرناک است و به گفته کارشناسان بهداشت و درمان، واکسیناسیون تنها عامل مهار کرونا نیست و رعایت همگانی پروتکل‌های بهداشتی نیز نقشی اساسی در مدیریت این بحران دارد.

پرستاری از بیماران کرونایی در قالب پویش «پرستاران امید»

سعید نوشادی، پرستار جوان کوهدشتی به همراه گروهی از پرستاران لرستانی به‌رغم شیفت‌های بیمارستانی، در ساعات استراحت با مراجعه به منزل بیماران کرونایی به‌صورت رایگان به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدافعان سلامت امروز ، ادامه‌دهنده راه مدافعان وطن هستند؛ جوانانی که مدافعان سلامت را به مدافعان وطن دیروز پیوند می‌زنند و حالا پویش پرستاران امید، امیدی برای کمک به بیماران کرونایی در منزل شده و پرستاران لرستانی ایثار را مشق کردند.

انتهای پیام
captcha