اشتغال‌زایی برای هزار نفر در واحد فولاد ارومیه
کد خبر: 3996344
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

اشتغال‌زایی برای هزار نفر در واحد فولاد ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با حل مشکلات بدهی واحد فولاد ارومیه برای یک هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

ارسالی| اشتغال‌زایی برای ۱۰۰۰ نفر در واحد فولاد ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۱۸ شهریور از سه واحد تولیدی مجموعه فولاد ارومیه بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری‌ آذربایجان غربی در این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات مطلوبی در مجموعه فولاد ارومیه که سال گذشته توسط رئیس قوه قضائیه وقت، در سفر استانی مورد بازدید قرار گرفته بود انجام شده است.

ناصر عتباتی افزود: بنابراین اقدامات درخور توجهی برای واگذاری این واحد تولیدی بزرگ در راستای اخذ میزان بدهی‌های بانکی و پرداخت آن از محل ثمن معامله طرفین صورت گرفته و پرداخت‌ها تحت نظارت مستقیم دستگاه قضایی استان در حال انجام است و طرفین معامله که هر دو در این بازدید حضور داشتند از روند انتقال تحت نظارت دادگستری رضایت دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون برخی مشکلات باقی مانده که متعاقب این بازدید در جلسه تخصصی ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در مورد آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد اما یک امر به خوبی پیشرفت کرده و نتایج خوبی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری‌ آذربایجان غربی تصریح کرد: با حل مشکلات تنها یکی از این واحدهای تولیدی که فولاد ارومیه است حداقل برای هزار نفر در شهرستان ارومیه اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha