فعالیت‌های شهید مدنی در همدان هویت‌بخش بود
کد خبر: 3996681
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فعالیت‌های شهید مدنی در همدان هویت‌بخش بود

نماینده ولی فقیه دراستان همدان در وصف شهید مدنی به خطبه 238 امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: شهید مدنی کجی‌ها را راست کرد و فعالیت‌های فرهنگی او در این شهر هویت‌بخش بود.

فعالیت‌های شهید مدنی در همدان هویت‌بخش بودبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، امروز 20 شهریورماه، در کنگره ملی شهید مدنی به بیان اقدامات این کنگره پرداخت و اظهار کرد: دبیرخانه کنگره شهید مدنی از سوی مؤسسه شهید محراب مدنی از سال 1399 تشکیل و جلسات شورای سیاست‌گذاری و شورای برگزاری کنگره در استان هم در جهت اهداف کنگره تشکیل شد که تاکنون موفق به چاپ و نشر 7 کتاب شده‌اند.

وی با تشکر از افرادی که در بحث ترویج و تبلیغ اسلام دست به قلم می‌شوند، گفت: در بحث آثار مردمی 51 مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که در مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه یکی از تمایزهای کنگره با سال‌های قبل این بود که به سمت خدمات اجتماعی حرکت کرد، افزود: توزیع 3 هزار بسته معیشتی، خدمات فرهنگی در شهرک مدنی و نصب المان‌هایی در سطح شهر از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه شهید مدنی مجتهدی انقلابی بود که خدمات اجتماعی فراوانی در همدان به یادگار گذاشته است، افزود: مسجد مهدیه، صندوق قرض‌الحسنه، درمانگاه و دارالایتام از خدمات اجتماعی این شهید در همدان است.

شعبانی در وصف شهید مدنی به خطبه 238 امام علی(ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: شهید مدنی کجی‌ها را راست کرد و فعالیت‌های فرهنگی او در این شهر هویت‌بخش بود و طبیب دردهای اجتماعی جامعه بود.

وی اظهار کرد: آن چیزی که امروز از شهید مدنی احساس می‌شود طهارت باطنی اوست، اینکه بعد از 50 سال از این شهید به نیکی صحبت به میان می‌آید از این روست که آیت‌الله مراقب بود تا آلوده نشود.

انتهای پیام
captcha