آب و فاضلاب خارگ به بخش خصوصی واگذار شد
کد خبر: 3996841
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

آب و فاضلاب خارگ به بخش خصوصی واگذار شد

نماینده مجلس شورای اسلامی، از واگذاری آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی با توافق میان شرکت ملی نفت و آبفا خبر داد و گفت: مردم در این جزیره سال‌های متمادی با مشکلات جدی در زمینه تأمین و توزیع آب شرب روبرو بوده‌اند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته 20 شهریور در جمع خبرنگاران از پیگیری جدی برای رفع مشکلات مردم در جزیره خارگ خبر داد و گفت: خارگ شرایط خاصی دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای بهبود خدمات رسانی در این جزیره صورت گیرد.

جمیری یکی از مسائل و مشکلات اساسی در جزیره خارگ را در حوزه آب و فاضلاب دانست و ادامه داد: مردم در این جزیره سال‌های متمادی با مشکلات جدی در زمینه تأمین و توزیع آب شرب روبرو بوده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از گلایه‌های مردم جزیره خارگ در مورد ساماندهی فاضلاب این جزیره است.

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت متولی تأمین آب در جزیره خارگ است، ادامه داد: مشکلات زیادی در پروسه توزیع و مدیریت آب و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ وجود دارد.

جمیری تصریح کرد: نشست‌های متعددی را با مسئولان استانی و کشوری در حوزه آب و فاضلاب برای رفع این مشکلات داشته‌ایم و مدیریت و بهینه‌سازی آبرسانی و اصلاح فاضلاب و بهره برداری از تسویه خانه فاضلاب مورد تأکید قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از واگذاری آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی با توافق میان شرکت ملی نفت و آبفا خبر داد.

وی افزود: در پایان شهریورماه نیز نشستی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برگزار می‌شود تا نتایج این اقدامات مورد ارزیابی قرار گیرد. پس از این نشست در مورد برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار بخش خصوصی برای این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha