کمک 3 میلیارد ریالی نیک‌اندیش شیرازی به حوزه سلامت
کد خبر: 3996909
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

کمک 3 میلیارد ریالی نیک‌اندیش شیرازی به حوزه سلامت

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز از کمک سه میلیارد ریالی یکی از نیک‌اندیشان حوزه سلامت جهت تهیه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای این مرکز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، حمید پناهیان، مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، 21 شهریورماه در جمع خبرنگاران با قدردانی از مشارکت ارزشمند خیرین در ارتقای تجهیزات مورد نیاز بیماران این مرکز، انجام اقدامات نیکوکارانه را اثری ماندگار و منشأ خیر بیان کرد.

وی افزود: با کمک سه میلیارد ریالی از سوی «عبدالمهدی اسدی» نیکوکار حوزه سلامت، جدیدترین و دقیق‌ترین مدل دستگاه‌های آزمایشگاهی و پزشکی خریداری و در بیمارستان شهید دستغیب بهره‌برداری شده است.

پناهیان ادامه داد: این دستگاه‌ها شامل یک دستگاه سل کانتر یا اتوآنالایزر هماتولوژی با هزینه دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال، یک دستگاه چاپگر لیبل با هزینه ۴۶ میلیون ریال برای آزمایشگاه بخش تالاسمی و یک دستگاه نوار قلب دیجیتال با هزینه ۲۳۰ میلیون ریال برای درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این مرکز است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز گفت: این مرکز با هدف جلب منابع برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات به بیماران، سیاست‌های مرتبط با جلب مشارکت خیرین را دنبال می‌کند و از این فرصت‌ها در راستای پیشبرد اهداف و ارتقای همه جانبه خدمات به بیماران و مراجعان به‌شمار می‌رود، استفاده می‌کند.

انتهای پیام
captcha