«محرمعلی حسنی» جانباز ۷۰ درصد زنجانی آسمانی شد
کد خبر: 3997030
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

«محرمعلی حسنی» جانباز ۷۰ درصد زنجانی آسمانی شد

«محرمعلی حسنی» جانباز 70 درصد زنجانی آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

«محرمعلی حسنی» جانباز ۷۰ درصد زنجانی آسمانی شدبه گزارش ایکنا از زنجان، «محرمعلی حسنی» یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار شهیدپرور زنجان پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد و به آسمان پر کشید.

مراسم تشییع پیکر شهید حسنی فردا، 22 شهریورماه ساعت 11 در بهشت زهرا(س) زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زنجان نیز بر پیکر این شهید والامقام نماز اقامه خواهد کرد.

این دلیرمرد زنجانی در سوم تیرماه سال 1340 دیده به جهان گشود. وی در 26 خردادماه سال 1360 در منطقه عملیاتی رقابیه به شدت مجروح و قطع نخاع شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

جانباز شهید محرمعلی حسنی از رزمندگان سرافراز زنجانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان سرباز ارتش عازم جبهه شد و همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل‌الله به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

شهید محرمعلی حسنی پس از یک دوره بیماری و بستری در بیمارستان ساسان تهران، بیش از این دوری دوستان و همرزمان شهیدش را تاب نیاورد و امروز یکشنبه 21 شهریورماه، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی شربت شهادت را نوشید و آسمانی شد.

انتهای پیام
captcha