رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس باید الگوی جوانان باشد
کد خبر: 3997426
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس باید الگوی جوانان باشد

فرماندار مهاباد گفت: جوانان و نوجوانان باید به جای قهرمانان خیالی خارجی، رشادت‌ها و حماسه سازی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را الگو و قهرمان خود قرار دهند.

ارسالی امروز ا رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس باید الگوی جوانان باشدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، عارف خدرلو، فرماندار مهاباد، 22 شهریور ماه، در جلسه هماهنگی برنامه تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان به جای قهرمانان خیالی خارجی باید رشادت‌ها و حماسه سازی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را الگو و قهرمان خود قرار دهند.

وی افزود: برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان مهم بوده و گرامیداشت یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و همه مسئولان و مردم باید در این امر دخیل باشند.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر آن‌ها و همچنین ارج نهادن به جانفشانی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آن‌‌ها کمترین کاری است که امروز برعهده ما بوده که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی ادامه داد: اجرای رژه موتوری در سطح شهر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، اهدای خون در یکی از روزهای هفته، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا،  ایثارگران و جانبازان و تجلیل از جانبازان و ایثارگران و علما و روحانیون سطح شهرستان از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مهاباد است.

خدرلو با اشاره به وضعیت قرمز مقابله با کرونا، بیان کرد: همه برنامه‌های اجرایی به‌صورت محدود، در محیط باز و یا به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد تا علاوه بر قدردانی این عزیزان سلامت آن‌ها هم به خطر نیفتند. روند واکسیناسیون شتاب گرفته و طی یک هفته گذشته رکورد تزریق روزانه کمتر به طور متوالی ارتقا و به عدد پنج هزار دوز در یک روز کاری رسیدیم.

خدرلو اضافه کرد: استقبال شهروندان از واکسیناسیون مطلوب بوده و تمامی واکسن‌های موجود شرایط تزرق سراسری را داشته و هر واکسنی که توسط بهداشت و درمان فراهم و موجود باشد بهترین واکسن تلقی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha