۴۴۴ مبتلای جدید و فوت ۷ بیمار کرونایی در لرستان
کد خبر: 3998523
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
طی شبانه‌روز گذشته؛

۴۴۴ مبتلای جدید و فوت ۷ بیمار کرونایی در لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۴۴۴ بیمار جدید کرونایی در لرستان شناسایی شدند و در این مدت هفت بیمار کرونایی نیز جان باختند.

۴۴۴ مبتلای جدید و فوت ۷  بیمار کرونایی طی یک شبانه‌روز در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل‌ از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد استانی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ۲۸ شهريور در تشریح آخرین وضعیت این استان از نظر شیوع کرونا، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با فوت هفت بیمار کرونایی، آمار جان باختگان کرونا در استان لرستان به دو هزار و ۴۱۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۸۹۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی در لرستان بستری هستند، افزود: همچنین در این مدت با شناسایی ۴۴۴ بیمار مبتلا به کرونا مجموع مبتلایان کرونایی در لرستان به ۱۷۹ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافت.

آغاز واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز روز گذشته در ستاد استانی مقابله با کرونای لرستان با بیان اینکه همه شهرستان‌های لرستان از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: همه افراد ۱۸ سال به بالا در لرستان می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه مدارس روستایی با کمتر از ۱۵ دانش‌آموز با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها به‌صورت حضوری بازگشایی می‌شود، یادآور شد: با وجود روند کاهشی کرونا در لرستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضروری است.

انتهای پیام
captcha