اعطای ۳۰ میلیارد وام اشتغال مددجویی در اشنویه
کد خبر: 4002571
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

اعطای ۳۰ میلیارد وام اشتغال مددجویی در اشنویه

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه گفت: امسال ۳۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به ۶۷ مددجوی تحت پوشش این شهرستان اعطا شده است.

اعطای ۳۰ میلیارد وام اشتغال مددجویی در اشنویهسامان چیانه، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی، با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایجاد اشتغال برای مددجویان این شهرستان اظهار کرد: امسال ۳۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به ۶۷ مددجوی تحت پوشش این شهرستان اعطا شده است.

وی افزود: این وام‌های برای طرح‌های کشاورزی، دامپروری، خیاطی، صنعت، اصناف و مشاغل خانگی مانند قالی‌بافی پرداخت شده است تا از این طریق مددجویان به خودکفایی برسند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه با اشاره به اینکه آموزش مددجویان نیز از دیگر اقدامات این نهاد برای اشتغال‌زایی آنها است، ادامه داد: افراد علاقه‌مند برای شرکت در این کلاس‌های آموزشی به مراکز فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی سطح شهرستان معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: امسال ۶۱ مددجوی اشنویه برای فراگیری آموزش‌های مهارتی به مراکز مربوطه معرفی شدند که از این تعداد ۵۴ نفر برای یادگیری مهارت تعمیر خودرو و هفت برای یادگیری دوره‌های آموزشی اعلام آمادگی کرده‌اند.

چیانه تصریح کرد: امسال همچنین ۱۰۰ مددجوی دوره‌های آموزش پایدارسازی را گذرانده و ۱۶ نفر از طریق کاریابی صاحب شغل شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha