ارتباط همراه با اعتماد به مردم سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد
کد خبر: 4003471
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

ارتباط همراه با اعتماد به مردم سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد

استاندار کردستان گفت: ارتباط همراه با اعتماد به مردم همواره باید سرلوحه کار این نیروی ارزشمند و فداکار قرار بگیرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مجموعە نیروها، پرسنل و کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی در استان کردستان اظهار کرد: ارتباط همراه با اعتماد به مردم همواره باید سرلوحه کار این نیروی ارزشمند و فداکار قرار بگیرد. متن این پیام به شرح زیر است؛

نیروی انتظامی همواره و در همه حال ارتباط عمیق و توأم با اعتماد خود با اقشار مختلف را حفظ و تقویت کند، چرا که امنیت پایدار تنها با حضور، همراهی و پشتیبانی مردم حاصل می‌شود.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که بحمدالله زیبنده به صفات ارزنده فراوان و در خط مقدم حفظ امنیت شهرها، بخش ها و روستاها و در ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف مردم قرار دارد جزو افتخارات نظام اسلامی به شمار می‌رود که با اقتدار، صلابت، توانمندی و حفظ حقوق شهروندی توانسته است، امنیت و آسایش خاطر را برای عموم مردم به ارمغان آورد و عرصه را نیز بر قانون شکنان و هنجار گریزان تنگ کند.

اینجانب فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را بە تمامی فرماندهان، نیروها و پرسنل خدوم، فداکار و دلاور نیروی انتظامی در استان کردستان تبریک عرض نمودە و سلامت، سعادت و موفقیت یکایک شما بزرگواران و امنیت سازان عرصە اجتماع در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند یگانە مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha