نگاه عادلانه مسئولان کشوری به استان‌ها؛ لازمه توسعه همه جانبه
کد خبر: 4004125
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

نگاه عادلانه مسئولان کشوری به استان‌ها؛ لازمه توسعه همه جانبه

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولان کشوری باید نگاه عادلانه به استان‌ها داشته باشند تا توسعه همه‌جانبه ایجاد شود.

نگاه عادلانه مسئولان کشوری به استان‌ها؛ لازمه توسعه همه جانبهبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، امشب، ۱۹ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه استانداران زنجان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: واگذاری مسئولیت‌ها فرصتی کم‌نظیر برای خدمت، توسعه و پیشرفت است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید در استان، شاهد جهش در توسعه منطقه باشیم.

وی علت برخی مشکلات را ناکارآمدی برخی مدیران و مسئولان خواند و گفت: انتظار داریم مسئولان، این فرصت ویژه را قدر بدانند؛ کمتر زمانی این فرصت برای خدمت به مردم وجود داشته است، امروز جریان انقلابی، سکان کشور را در دست گرفته و باید از آن بهره برد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت، با بیان اینکه اگر تدین و بصیرت مردم نبود، معلوم نبود این فرصت در اختیار ما قرار گیرد، افزود: تاکید داریم قدردان مردم باشیم و در عمل، این قدردانی باید خود را نشان دهد، به همین خاطر همه برای جهش در استان و کشور هم‌صدا خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با بیان اینکه مسئولان کشوری باید در توجه به استان‌ها نگاه عادلانه داشته باشند، گفت: استان زنجان ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف دارد ولی پیشرفت فعلی کمتر از استحقاق استان است که این امر مستلزم توزیع عادلانه امکانات است.

وی ادامه داد: در بسیاری از حوزه‌ها استعدادهای بسیار زیادی داریم که باید شکوفا شود. در حوزه انسانی، نخبگان زیادی در استان پرورش یافته‌اند که باید از ظرفیت آن‌ها بهره ببریم. ما بیش از استحقاق خود چیزی نمی‌خواهیم ولی انتظار توجه داریم. ما امکان نظارتی داریم و از آن استفاده خواهیم کرد، به همین خاطر مدیران استان باید بدانند ناظر بر عملکرد آنان هستیم.

شجاعی خطاب به استاندار جدید زنجان، یادآور شد: با روحیه جهادی برای مردم کار کنید و با فداکاری و از خود گذشتگی، درد مردم را تسکین داده و به استان نگاه عادلانه داشته باشید و استعدادها و ثروت‌های این منطقه را مدنظر قرار داده و از نگاه تبعیض‌آمیز دوری بجویید تا شاهد توسعه همه‌جانبه استان زنجان باشیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان انقلابی و پرتلاش در استان وجود دارند که با یکدیگر هماهنگ عمل می‌کنند، گفت: اتحاد نمایندگان استان فرصت بزرگی است و باید از آن بهره برد، به همین خاطر اعلام می‌کنیم ما از استاندار زنجان حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha