سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در چالدران
کد خبر: 4004127
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در چالدران

مدیر دفتر بنیاد علوی در چالدران گفت: این بنیاد در سال جاری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان هزینه کرده است.

سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدمحمد پیام قره‌باغ، مدیر دفتر بنیاد علوی در چالدران، روز گذشته، ۱۹ مهرماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی مشارکتی سپاه و بنیاد علوی در این شهرستان اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی در این شهرستان از سوی بنیاد تخصیص یافته و هزینه می‌شود.

وی افزود: این میزان اعتبار در بخش تأمین آب روستایی، آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی، مدرسه‌سازی و اجرای طرح‌های عمران شهری هزینه می‌شود تا هر چه بیشتر در راستای محرومیت‌زدایی در این شهرستان گام برداشت.

مدیر دفتر بنیاد علوی در چالدران با بیان اینکه امسال این بنیاد در کنار اجرای طرح‌های عمرانی نگاه ویژه به بخش اشتغال نیز دارد، ادامه داد: طی سال جاری همچنین در بخش اشتغال ۳۵۰ میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص داده شده است.

فرمانده سپاه چالدران نیز در این جلسه عنوان کرد: با همکاری گروه‌های جهادی سپاه، ۱۰ ایستگاه تلویزیونی با همکاری بنیاد علوی و صدا و سیمای استان در مناطق روستاهای فاقد پوشش آنتن تلویزیونی احداث می‌شود.

قره‌باغ تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای احداث ایستگاه تلویزیونی در پنج روستا به اتمام رسیده است و در آینده نزدیک نیز زیرساخت پنج روستای دیگر به اتمام خواهد رسید.

 

انتهای پیام
captcha