زنگ خطر پیک ششم کرونا در لرستان
کد خبر: 4004983
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
رئیس شبکه بهداشت خرم‌آباد هشدر داد:

زنگ خطر پیک ششم کرونا در لرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد، گفت: با افزایش شمار بستری شدگان کرونا در لرستان به عدد ۵۳۸ نفر زنگ هشدار موج ششم کرونا در این استان زده شد.

زنگ خطر پیک ششم کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، براساس آمار‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم لرستان به ۴۶ درصد کاهش یافته و این امر زنگ خطر آغاز پیک ششم کرونا در این استان را به صدا در آورده است.

عباس آزادی، رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد امروز، ۲۲ مهر در تشریح وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: اگرچه با ورود یک میلیون و ۵۰۰ دز واکسن به استان بخش قابل توجهی از مردم واکسینه شده‌اند، اما تا واکسینه شدن ۸۵ درصد جامعه هدف همه افراد باید رعایت کنند.

وی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته چهار بیمار کرونایی در لرستان فوت کردند و ۲۶۹ بیمار جدید شناسایی شد، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز دو هزار و ۵۴۴ لرستانی قربانی کرونا و ۱۸۷ هزار و ۵۶۷ نفر هم به کرونا مبتلا شده‌اند.

آزادی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز ۵۳۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان بستری هستند، ادامه داد: مشارکت آحاد مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون و پرهیز از عادی‌انگاری مهمترین عوامل پیشگیری از کروناست.

انتهای پیام
captcha