آشنایی با مشکلات آذربایجان‌ شرقی؛ از ویژگی‌های استاندار
کد خبر: 4007265
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بیان کرد:

آشنایی با مشکلات آذربایجان‌ شرقی؛ از ویژگی‌های استاندار

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: انتخاب سردار خرم به استانداری آذربایجان شرقی را به فال نیک می‌گیریم، زیرا به مسائل استان آگاه و در طول خدمت در سپاه عاشورا در جریان مشکلات استان قرار گرفته است و در برهه‌های مختلف از جمله زلزله سراب و میانه در کنار مردم بود.

آشنایی با مشکلات آذربایجان‌شرقی؛ از ویژگی های استاندار جدیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، اول آبان‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انتخاب سردار خرم به استانداری آذربایجان‌شرقی را به فال نیک می‌گیریم، وی به مسائل استان آگاه است و در طول خدمت در سپاه عاشورا در جریان مشکلات استان قرار گرفته است و در برهه‌های مختلف از جمله زلزله سراب و میانه در کنار مردم بود.

وی اظهار کرد: بی‌تردید سوابق انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی وی گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول‌آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سرمنشأ برکات، توسعه و آبادانی همه‌جانبه این منطقه صنعتی و معدنی خواهد بود.

آل‌هاشم، از تمام مسئولان، تشکل‌های انقلابی و دینی خواست اگر تا دیروز قبل از انتخاب استاندار جدید دنبال گزینه‌های خودشان بودند حالا دیگر استاندار انتخاب شده و بالاخره باید یک نفر انتخاب می‌شد، امروز همه بیایند دست در دست هم به استاندار منتخب دولت کمک کنند.

امام جمعه تبریز، از استاندار آذربایجان‌شرقی خواست اولویت کاری خود را حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، احیای دریاچه ارومیه، مشکلات صنعتی و معدنی، بازار، کارخانجات و سرمایه‌گذاران توجه ویژه داشته باشند و در راه مبارزه با فساد و گرانی از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

وی ادامه داد: استاندار آذربایجان‌شرقی به مسائل فرهنگی و ناهنجار‌های اجتماعی توجه ویژه داشته باشند و در مسائل آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت و در دانشگاه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند و تقویت دستگاه‌های فرهنگی تلاش کنند.

آل‌هاشم، تأکید کرد: خوشبختانه عابدین خرم نسبت به مسائل استان به روز هستند و با میدان دادن به جوانان حزب‌اللهی و نخبه توجه مضاعف داشته باشند تا در تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، با کمک این جوانان قدم‌های بزرگی برداشته شود و همه این‌ها با همدلی و همراهی تمام مردم، نمایندگان استان و مسئولان استانی محقق می‌شود.

وی همچنین از پورمحمدی، استاندار سابق تشکر کرد و گفت: وی به‌عنوان یک چهره دانشگاهی و اخلاق‌مداری، زبانزد عام و خاص بوده و هیچ موقع در تصمیم‌گیری‌ها جناحی و سیاسی را دخالت نداد و ساده‌زیستی وی نیز زبانزد است و امیدواریم شاهد فعالیت‌های موفق ایشان در دانشگاه تبریز باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: از نمایندگان مجلس استان هم ضمن تشکر، می‌خواهم برای بیانیه گام دوم انقلاب و استان و مشکلات زیست‌محیطی استان به‌ویژه دریاچه ارومیه کمک کنند.

وی گفت: استاندار آذربایجان شرقی، شناخت خوبی از مسائل مرزی دارد و در سال ۹۸ که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال آشوب آفرینی و اغتشاش در کشور بودند، با همراهی فرمانده انتظامی و مدیرکل اطلاعات استان دست به دست هم داده و با راهنمایی استاندار وقت به‌عنوان رئیس شورای تأمین استان، شرایط را مدیریت کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

امام جمعه تبریز یادآوری کرد: در پنج سال گذشته افتخار همکاری با سه استاندار را داشتم که هر سه بزرگوار بسیار پرتلاش بودند و برای پیشرفت این خطه زحمات بسیاری کشیدند.

انتهای پیام
captcha