بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزا در کهگیلویه‌و‌بویراحمد اجرا شد
کد خبر: 4008346
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
به همت بنیاد برکت:

بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزا در کهگیلویه‌و‌بویراحمد اجرا شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی، دو هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزا توسط بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

اشتغالزایی ۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی به همت بنیاد برکت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان روز گذشته، چهارم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی دو هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزا توسط بنیاد برکت در استان اجرا می‌شود.

شایان نادری افزود: اعتبار این طرح‌ها یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بوده و در بخش‌های صنعت، دامداری، صنایع دستی و کشاورزی اجرایی می‌شوند. ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی در راستای اجرای هر یک از طرح‌های اشتغالزا پرداخت می‌شود.

نادری با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ طرح با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریالی در شهرستان‌های مارگون، بویراحمد، دنا و کهگیلویه اجرایی می‌شود، گفت: هزار و ۲۰۰ طرح نیز با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های باشت، گچساران، چرام و بهمئی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ۴۰۰ طرح با اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریالی در کهگیلویه، ۴۰۰ طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی در بویراحمد، ۵۰۰ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی در دنا و ۲۰۰ طرح نیز با اعتباری ۱۰۰ میلیارد ریالی در مارگون اجرا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یادآور شد: با اجرای این طرح‌ها برای 8 هزار نفر در مناطق مختلف استان اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

انتهای پیام
captcha