پرداخت 66 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد فردیس
کد خبر: 4008411
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

پرداخت 66 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد فردیس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فردیس گفت: ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وام اشتغال در نیمه نخست امسال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

کمیته امداد فردیس

حسین باریکانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وام اشتغال در نیمه نخست امسال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه خوداشتغالی ۱۴۵ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فردیس فراهم شد، افزود: همچنین ۱۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال وام امدادی به ۶۱ مددجوی این شهرستان پرداخت شد.

این مسئول به فعالیت ۴۵ مرکز نیکوکاری به‌صورت محله‌محور و تخصصی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار مددجو و نیازمند در سطح محله‌های شهرستان فردیس زندگی می‌کنند که مورد حمایت ۴۵ مرکز نیکوکاری قرار گرفته‌اند.

باریکانی گفت: در ماه محرم و صفر امسال در طرح اطعام حسینی از سوی آشپزخانه‌های مراکز کمیته امداد تعداد ۶۵۰ هزار پرس غذای‌گرم بین خانواده‌های نیازمند در این شهرستان توزیع شد.
رئیس کمیته امداد فردیس، تصریح کرد: تعداد ۹۹۷ دانش‌آموز و دانشجو مورد حمایت این نهاد هستند که مبلغ ۳۷ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال در بخش فرهنگی به آنان پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حوزه فعالیت این مراکز در طرح تهیه کالا اشاره کرد و افزود: طی شش ماه نخست امسال برای تهیه لوازم ضروری مددجویان هشت میلیارد ریال، درمان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تعمیرات مسکن چهار میلیارد ریال و جهیزیه ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول گفت: تعداد ۶۵ نفر از کودکان زیر شش سال که دچار سوء‌تغذیه شدند هر کدام ماهانه مبلغ یک میلیون ریال از این نهاد دریافت می‌کنند و ۳۵ پرونده مربوط به مادران باردار و شیرده جهت کمک آماده شده است.

انتهای پیام
captcha