بهره‌مندی بیش‌ از ۳ هزار سیستان و بلوچستانی از خدمات هلال‌احمر
کد خبر: 4008545
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

بهره‌مندی بیش‌ از ۳ هزار سیستان و بلوچستانی از خدمات هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۹۱ نفر از مهر امسال تاکنون از خدمات، پروژه‌های حمایتی، معیشتی و درمانی هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

هلال‌احمر سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاء‌الدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ۱۸ پروژه حمایتی معیشتی درمانی از مهر امسال تاکنون در شهرستان‌های خاش، نیمروز، راسک، کنارک، ایرانشهر و سیب و سوران با هدف کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی، گسترش حس نوع‌دوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقلام و خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در ۱۸ پروژه حمایتی معیشتی درمانی از مهر امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین در راستای کمک به اقشار کم‌برخوردار استان این جمعیت با همکاری خیران یک دستگاه یخچال، ۶۰ متر مربع موکت، بسته‌های معیشتی و غذایی تهیه و به خانواده نیازمند اهل روستای جورانیگوم شهرستان سراوان اهدا کرد.

یادآور می‌شود که اعضای جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان ۱۸ هزار نفر و تعداد داوطلبان بیش‌از ۱۶ هزار نفر مشتمل بر ۳۰۰ تیم عملیاتی و ۲۸ پایگاه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha