توزیع عادلانه منابع در دستور کار استاندار آذربایجان غربی باشد
کد خبر: 4008825
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

توزیع عادلانه منابع در دستور کار استاندار آذربایجان غربی باشد

امام‌جمعه مهاباد گفت: استاندار آذربایجان غربی باید توزیع عادلانه منابع در حوزه تحت مدیریت خود و جلوگیری از تبعیض در مناطق مختلف استان را در دستور کار خود قرار دهند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، ۷ آبان در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن تبریک انتخاب شایسته معتمدیان، به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: وی نیز باید توزیع عادلانه منابع در حوزه تحت مدیریت خود و جلوگیری از تبعیض در مناطق مختلف استان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: براساس وعده‌های انتخاباتی رییس جمهوری انتظارات زیادی در حوزه توزیع عادلانه منابع و همچنین اصل شایسته‌سالاری به وجود آمده که امیدواریم این روند در سطح جامعه نمود عینی گرفته و زمینه اتحاد و همدلی را فراهم کند.

امام‌جمعه مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق هم، ادامه داد: شهریاری سرمنشا خدمات ارزنده و قابل قبولی در استان بوده و تمام تلاش خود را تا حد توان برای خدمت به مردم به کار گرفت.

وی دوری از تفرقه را از توصیه‌های اکید قرآن کریم دانست و گفت: خداوند در قرآن بر اصل دوری از تفرقه تاکید کرد و فرمودند به خاطر دین اجازه اختلاف در بین خود را ندهید.

ماموستا امامی اضافه کرد: مسلمانان علاوه بر نداشتن ضرر برای خود و دیگران باید منشا خیر و برکت برای اطرافیان باشند و سیره نبوی برای همه بشریت الگویی شایسته و نجات‌بخش است که ما وظیفه داریم در سخت‌ترین شرایط با الگو و الهام‌گیری از این برجستگی‌ها زمینه سعادت فردی و اجتماعی را شکل دهیم.

 

انتهای پیام
captcha