امضای تفاهم‌نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و پرورش گلستان
کد خبر: 4009031
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و پرورش گلستان

با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر و گسترش همکاری تفاهم‌نامه‌ای میان ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و پرورش گلستان امروز 8 آبان‌ماه منعقد شد.

امضای تفاهم نامه بین احسان گوهری راد مدیر کل اموزش و پرورش و قزوهی ستادامر به معروفبه گزارش ایکنا از گلستان، با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر و گسترش همکاری امروز 8 آبان‌ماه تفاهم‌نامه‌ای میان یاسر قزوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان منعقد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه ظرفیت موجود در آموزش و پرورش یک بستر مناسب برای ترویج فرهنگ ناب امر به معروف است، افزود: هدف ما توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف است و ظرفیت بالای موجود در آموزش و پرورش چه از لحاظ اداری و چه ارتباط با دانش آموزان این فرصت را به‌وجود آورد تا فرهنگ ناب امر به معروف را بیشتر و بهتر معرفی کنیم.

وی راه‌اندازی کتابخانه تخصصی امر به معروف و همچنین آموزش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر به دانش آموزان از جمله بندهای مهم این تفاهم نامه دانست و گفت: آموزش و پرورش در بازرسی‌های صورت گرفته رتبه اول دستگاه‌ها را داشته است که نشان از همکاری بالای این مجموعه با ستاد امر به معروف دارد و همین امر باعث شد تا روابط گسترده‌تر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ما درگیر جنگ نرم هستیم که مجموعه دانش آموزان هم از این موضوع مستثنی نیستند همواره سعی شده است تا منکرها را نهی کنیم اما باید تلاش کرد تا معروف‌های زیبای دین را به نوجوانان و جوانان بیشتر ترویج دهیم.

گوهری راد افزود: آموزش و پرورش بستر بزرگی است که از جهات مختلف می‌شود از آن استفاده کرد، هر دانش آموز می‌تواند امر به معروفات زیبای دین باشد که نیاز داریم فرهنگ سازی مناسب صورت گیرد، معرفی و انتقال امر به معروف از زبان هر دانش‌آموز به دانش‌آموز دیگر قطعاً تأثیرگذارتر خواهد بود که در نهاد آنها اثربخش است.

وی گفت: در دین ما مصداق‌های فراوانی در باب ترویج معروف وجود دارد که می‌توان از آنها برای اشاعه فرهنگ امر به معروف استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha