۳ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی
کد خبر: 4009054
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

۳ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر و چایپاره در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعیاستاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، ۸ آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، سه شهرستان استان در وضعیت قرمز و سه شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی افزود: طبق آخرین بررسی‌ها، شهرستان‌های اشنویه و پیرانشهر در جنوب و چایپاره در شمال آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند این در حالی است که در هفته گذشته بوکان نیز وضعیت قرمز کرونایی داشت که با نارنجی شدن آن، چایپاره این بار قرمز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طبق آخرین برآورد صورت گرفته، شهرستان‌های ارومیه، خوی، شوط و ماکو در شمال آذربایجان غربی و نقده، تکاب، میاندوآب، بوکان، مهاباد، سردشت و شاهین‌دژ در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، سه شهرستان پلدشت، سلماس و چالدران در شمال استان وضعیت زرد دارند که امیدواریم بهبود وضعیت را در روزها و هفته‌های آتی نیز شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

انتهای پیام
captcha