آمریکایی‌ها می‌خواستند سارقان نفت ایران را اسکورت کنند
کد خبر: 4010633
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

آمریکایی‌ها می‌خواستند سارقان نفت ایران را اسکورت کنند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع توقیف یک نفتکش در دریای عمان اظهار کرد: آمریکایی‌ها آمده بودند از سارقان نفت ایران حمایت و آنها را اسکورت کنند.

رمضان شریف سخنگوی سپاه

به گزارش ایکنا از البرز، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم ۱۳ آبان کرج با اشاره به موضوع توقیف یک نفتکش در دریای عمان اظهار کرد: آمریکایی‌ها آمده بودند از سارقان نفت ایران حمایت و آنها را اسکورت کنند.

وی توضیح داد: با توقیف این نفتکش، نیروهای آنها پشت سلاح‌هایشان خشکشان زده بود و حتی پلک هم نمی‌زدند و فرزندان این مرز و بوم را نظاره می‌کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه این نخستین بار نیست که با آمریکایی‌ها رویایی داشتیم اما به دلایل مختلفی رسانه‌ای نشده است، تاکید کرد: آمریکایی‌ها در دوران ترامپ هم با آن همه شناورهای مدرن و سلاح‌های مخرب که به زعم خودشان هر یک از آنها می‌تواند هزار نفر را بکشد، در مقابل فرزندان این مرز و بوم زانو زدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اصابت موشک‌های ما به هواپیمای فوق مدرن آمریکا نیز یکی دیگر از صحنه‌های رویایی ما با نظام استکبار بود که بار دیگر نشان داد که قدرتی جلو دار ایران نیست.

وی با بیان اینکه بدون شک موضوع گرفتن نفتکش توسط تکاوران سپاه تا همیشه در تاریخ و یاد و خاطره نظامیان دنیا باقی می‌ماند، گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا می‌داند که اگر بخواهد با ایران دست به مقابله بزند، با کوچکترین عملی بارانی از پهباد نصیبش خواهد شد.

شریف توضیح داد: بهانه تأمین امنیت آب‌راه‌های بین‌المللی توسط آمریکا تنها یک حربه برای حضور نامشروع در خلیج فارس است که اقدام سپاه در پایان دادن به این دزدی دریایی بدون شلیک حتی یک تیر در واقع پاسخی به حضور نامشروع آنها در خلیج فارس بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نه برای حفاظت از کسی که تنها برای حفظ منافع نامشروع خود و مشکل‌آفرینی برای کشورهای مستقل از جمله ایران در منطقه حضور دارد، امری که تمامی جهان باید آن را درک کنند.

وی در پایان گفت: هرچند دشمنان همیشه سعی کرده‌اند با ترفندهای مختلف سد راه انقلاب اسلامی شوند و جلوی پیشرفت ما را بگیرند اما باید بدانند به کوری چشم آنها فرزندان این مرز و بوم روز به روز پله های پیشرفت را طی می کنند و به لطف خداوند ما امروز در قله موفقیت ایستاده‌ایم. امروز ملت ایران بر سکویی ایستاده است که با سکویی که 40 سال پیش بر روی آن ایستاده بود تفاوت بسیاری دارد، ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی با تجارب گذشته فرزندان خودش می‌تواند گام‌های بعدی را مستحکم بردارد و دشمن هیچ‌کاری از پیش نمی‌برد؛ ملت بر استقلال و آزادی خودش و بر پایبندی بر نظام جمهوری اسلامی استوار است و هزینه‌های آن را نیز داده‌ است، امروز فصل میوه دادن و به ثمر نشستن است.

انتهای پیام
captcha