ایجاد کرسی‌های دفاع از انقلاب اسلامی در آمریکا
کد خبر: 4010663
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

ایجاد کرسی‌های دفاع از انقلاب اسلامی در آمریکا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: امروز در تمام دنیا سنگر‌های عاشورایی و اهل بیتی(ع) مستقر شده و شهید سلیمانی نماد اسلام عاشورایی و اسلام اهل بیتی در دنیا بوده و ما موفق شدیم حتی در آمریکا کرسی دفاع از انقلاب اسلامی را در دل ملت‌ها ایجاد کنیم.

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجهبه گزارش ایکنا از مازندران، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در مصلی ساری با بیان اینکه انقلاب کردیم تا ارزش‌های نظام اسلامی را در دنیا نشان دهیم، اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی اکثریت ملت‌ها اسلام سعودی را می‌شناختند و اسلام اهل بیت(ع) در بین ملت‌ها شناخته شده نبود، اما امروز می‌توانیم بگوییم همه دنیا اسلام و اهل‌بیت(ع) را می‌شناسند.

وی گفت: امروز توانستیم در دریای عمان و پیش چشم میلیون‌ها انسان، کشتی نفتکش را از آمریکایی با تمام امکانات جنگی بگیریم و برگردانیم درحالی که فرانسه، روسیه و آلمان با چنین قدرتی توان چنین کاری ندارند. امروز سخت‌ترین شرایط اقتصادی علیه مردم ایران اسلامی در جریان است، اما در چنین شرایطی سپاه پاسداران با خون و تمام وجود مقابل آمریکا اسرائیل می‌ایستد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تصریح کرد: امروز در تمام دنیا سنگر‌های عاشورایی و اهل بیتی مستقر شده و شهید سلیمانی نماد اسلام عاشورایی و اسلام اهل بیتی در دنیا بوده و ما موفق شدیم حتی در آمریکا کرسی دفاع از انقلاب اسلامی را در دل ملت‌ها ایجاد کنیم.

حاجی بابایی، با بیان اینکه سردار سلیمانی طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، یک مکتب و انسان به معنای واقعی انقلابی است، تأکید کرد: ایران در دنیا جزو قدرتمندترین کشور‌های دنیا است و امروز آمریکا در تمام مناطق فعالیت می‌کند و ایران اسلامی در تمام مناطق دنیا با استکبار جهانی درگیر است.

وی ادامه  داد: آمریکا دچار استیصال شده و اگر از آخرین معبر عبور کنیم قدرت جهانی ما تثبیت می‌شود و اکنون در حال جهانی شدن هستیم تا مردم شرافتمندانه زندگی کند.

حاجی بابایی گفت: اولین دایره المعارف اسلامی به زبان انگلیسی در هلند نگارش شده است و بعد از ۴۳ سال براساس تحولات انقلاب اسلامی در زمینه نشر، کتب دینی آثار فراوانی به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: دشمنان با این حال خرابشان نمی‌توانند کاری بکنند و در آینده‌ای نه چندان دور اخبار خوشی را در مسائل بین‌المللی، سیاسی و اقتصادی خواهیم شنید.

 

انتهای پیام
captcha