ایجاد 1200 فرصت شغلی در کمیته امداد اردبیل
کد خبر: 4011458
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

ایجاد 1200 فرصت شغلی در کمیته امداد اردبیل

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، گفت: فرصت شغلی برای 1262 نفر در کمیته امداد اردبیل، پس از ارائه مهارت‌های لازم شغلی و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی فراهم شده است.

اشتغال در کمیته امدادبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، 17 آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: فرصت شغلی برای 1262 نفر در کمیته امداد اردبیل، پس از ارائه مهارت‌های لازم شغلی و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی، فراهم شده است.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت یکی از اولویت های کمیته امداد است که زمینه خوداتکایی و خودکفایی را برای خارج شدن از چرخه حمایتی برای مددجویان، فراهم می‌کند.

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، ادامه داد: در حال حاضر از ابتدای امسال تاکنون، 547 نفر ز طریق راهبر شغلی به کارآفرینان و صاحبان مشاغل معرفی و مشغول کار شدند که به همین منظور طرح راهبران شغلی برای اثربخشی به توسعه فرصت‌های شغلی است.

دشتی تصریح کرد: انتظار می‌رود با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل، شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه حمایت از مددجویان انجام شده و امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه و قلم شاهد رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد استان در امر اشتغال باشیم.

انتهای پیام
captcha