اقتدار سپاه؛ فرصتی مغتنم برای قدرت‌نمایی ایران در برابر دشمن
کد خبر: 4012577
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

اقتدار سپاه؛ فرصتی مغتنم برای قدرت‌نمایی ایران در برابر دشمن

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اقتدار سپاه و صلابت و شجاعت آنان در مسیر شهادت‌طلبی تبدیل به فرصتی برای قدرت‌نمایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکا شده است.

حدادی نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از البرز، علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ظهر جمعه، 21 آبان‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهسار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف ایران اسلامی اظهار کرد: قرارگاه بصیرت‌افزایی نماز جمعه باید با تمام توان از سوی مسئولان تقویت شود، چراکه حضور در نماز جمعه یکی از مطالبات جدی امام(ره) در زمان حیات ایشان و امروز مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون رهبری فرزانه مقام معظم رهبری هستیم، تصریح کرد: امروز بنده به‌عنوان سرباز ولایت در مجلس شورای اسلامی معتقدیم ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای به‌عنوان جانشین حضرت ولیعصر(عج) هستند و باید گوش به فرامین و رهنمودهای ایشان باشیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: بر این اساس مسیری که ایشان مشخص کردند در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی است، امید است در این باره گام‌های خوبی را در مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم برداریم.

وی با بیان اینکه ما بهترین مردم و جوانان را در کشور چه امروز و چه در هشت سال دفاع مقدس داشته و داریم، تصریح کرد: وجود جوانان با استعداد با روحیه انقلابی در کشور، نیازمند توجه به این نسل ارزشمند است.

حدادی با اشاره به گام برداشتن مجلس یازدهم در راستای حل مشکلات مردم گفت: آمریکا با فشارهای اقتصادی و نظامی در هر مقطعی این ملت را مورد تحریم و فشار قرار داده است و مردم در پیشگاه خداوند از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

وی اظهار کرد: امروز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم، چراکه در هر مقطعی به دفاع از کیان نظام اسلامی پرداختند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با اشاره به تحقیر ناو آمریکایی در روزهای اخیر اتفاق افتاد، بیان کرد: آن‌ها با اقدام دزدی نفت ایران در دریای عمان می‌خواستند در این روزهای مذاکره برگ برنده‌ای داشته باشند اما اقتدار سپاه و صلابت و شجاعت آنان در مسیر شهادت‌طلبی تبدیل به فرصتی برای قدرت‌نمایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه آنچه درون آمریکای پوشالی نفوذ کرده صهیونیست جنایتکار است، تصریح کرد: اکنون رژیم صهیونیستی در سراشیبی قرار گرفته و هم در درون حاکمیت آمریکا، فروپاشی را شاهد هستیم و نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و پرصلابت است.

حدادی با بیان اینکه اولویت مصوبات مجلس شورای اسلامی بر اساس نقشه راهی است که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند، خاطرنشان کرد: اولویت بر اقتصاد، فرهنگ و نیاز اساسی مردم است.

وی متذکر شد: تولید و تأمین مسکن در سطح شهرها و روستاها، مصوبات رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و سنددار شدن تمام اراضی کشاورزی، خرید تضمینی محصولات اساسی از کشاورزان و غیره از جمله مصوبات مجلس است.

 قبل از شروع نماز عبادی سیاسی جمعه کوهسار، علی حدادی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با حضور تمامی مسئولان و مردم کوهسار داشته تا در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha