کمک 20 میلیارد ریالی خانواده نیکوکار شیرازی به حوزه سلامت
کد خبر: 4013521
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

کمک 20 میلیارد ریالی خانواده نیکوکار شیرازی به حوزه سلامت

با اهدای ۲۰ میلیارد ریالی کمک خانواده نیکوکار شیرازی، دو پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در استان فارس احداث می‌شود.

علی اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، علی اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس امروز، 24 آبان با اعلام این خبر گفت: خانواده نیکوکار کریم‌پور به یاد فرزندشان مرحوم «مالک کریم پور»، ۲۰ میلیارد ریال برای احداث دو پایگاه اورژانس جاده‌ای اهد ا کردند.

وی با اشاره به ارائه مشورت مجمع خیرین تامین سلامت بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و در پیشبرد بهتر اهداف سلامت، افزود: در نشستی با حضور خانواده کریم‌پور و پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مجمع خیرین تامین سلامت فارس، این خانواده نیکوکار ساخت دو پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در فارس را عهده‌دار شدند.

رامجردی تصریح کرد: این دو پایگاه اورژانس در جاده جدید فیروزآباد ـ فراشبند و محور فراشبند ـ دهرم، طبق استاندارهای مربوط به پایگاه‌های اورژانس احداث می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: این خانواده با اهدای مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، ساخت این دو پایگاه اورژانس با زیربنای ۲۰۰ متر مربع را متقبل شدند و پیش‌بینی می‌شود تا یک سال آینده، این دو پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام
captcha