نقش رسانه در اقناع جامعه نسبت به واکسیناسیون
کد خبر: 4013849
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

نقش رسانه در اقناع جامعه نسبت به واکسیناسیون

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش زیادی در اقناع‌سازی جامعه به واکسیناسیون دارند، تصریح کرد: رسانه‌ها با استفاده از فضای مجازی و نشر تولیدات مرتبط با موضوع نقش واکسن در پیشگیری از مرگ، نقش بی‌بدیلی در افزایش استقبال شهروندان گلستانی در واکسیناسیون دارند.

به گزارش ایکنا از گلستان، عادله کشمیری امروز ۲۵ آبان‌ماه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در سالن جلسات این اداره کل بیان کرد: برخی از شهروندان با وجود واکسن کرونا هنوز اقدامی به تزریق واکسن نکردند، لذا نقش رسانه در اقناع سازی جامعه به واکسیناسیون امری ضروری است.

کشمیری ادامه داد: اصحاب رسانه و فرهنگ به هر میزان تلاش بیشتری در ترغیب به زدن واکسن داشته باشند، بی‌شک تأثیرگذاری بیشتری در افزایش ایمنی در جامعه دارند و این مهم با تولید محتواهای مرتبط میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی استان های همجوار درگیر پیک ششم کرونا شدند، افزود: باید این فرهنگ‌سازی در جامعه صورت بگیرد و مردم بدانند که این ویروس خطرناک هم جان خود و دیگران را تهدید می‌کند، لذا همه ما بریک کشتی سوار هستیم و همه ما نسبت به سلامتی هم نوع خود مسئول هستیم.

کشمیری ادامه داد:  اصحاب رسانه و فرهنگ به هر میزان تلاش بیشتری در ترغیب به زدن واکسن داشته باشند، بی‌شک تاثیرگذاری بیشتری در افزایش ایمنی در جامعه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اينکه اصحاب فرهنگ و رسانه با تولید محتوا هایی نظیر اینفوگرافیک، موشن گرافی، پادکست، کلیپ و پوستر در ترغیب جامعه نقش بی‌بدیلی دارند، تصریح کرد: دلسوزان جامعه با استفاده از فضای مجازی و نشر تولیدات مرتبط با موضوع نقش واکسن در پیشگیری از مرگ، نقش بی بدیل در افزایش استقبال شهروندان گلستانی در واکسیناسیون دارند.

انتهای پیام
captcha