کاهش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی آذربایجان غربی به 2 مورد
کد خبر: 4014650
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

کاهش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی آذربایجان غربی به 2 مورد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، دو شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که چهار مورد کمتر از هفته گذشته است.

کاهش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی آذربایجان غربی به 2 موردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌ غربی، به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌ غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، دو شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که چهار مورد کمتر از هفته گذشته است.

وی افزود: طبق آخرین بررسی‌ها، شهرستان‌های اشنویه و پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند، همچنین طبق آخرین برآورد صورت گرفته، شهرستان‌های ارومیه، خوی، چایپاره، شوط، پلدشت و ماکو در شمال آذربایجان غربی و بوکان و سردشت در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، شهرستان‌های نقده، مهاباد، میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب در جنوب و سلماس و چالدران در شمال آذربایجان غربی وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم بهبود وضعیت را در روزها و هفته‌های آتی نیز شاهد باشیم.

وی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

مصطفوی تصریح کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha