رئیس سازمان مدارس صدرا از دبیرستان‌های معارف اسلامی خوزستان بازدید کرد
کد خبر: 4015338
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

رئیس سازمان مدارس صدرا از دبیرستان‌های معارف اسلامی خوزستان بازدید کرد

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور با حضور در استان خوزستان از مدارس معارف اسلامی آبادان و اهواز بازدید کرد.

سازمان مدارس صدرابه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا امروز یکشنبه اول آذر‏‏، در استان خوزستان حضور پیدا کرد و به همراه حجت‌الاسلام نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی و ستاد مدارس صدرای استان از مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان آبادان بازدید کرد. 

در این بازدید، ضمن حضور در مدارس صدرای آبادان، درخواست تأسیس دو مدرسه صدرای دیگر در این شهرستان بررسی شد. این درخواست با امضای مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس سازمان مدارس صدرای کشور، امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان آماده ورود به مرحله دریافت مجوز نهایی شد.

همچنین حجت‌الاسلام تقدیری در ادامه سفر خود به خوزستان با حضور در مدارس دخترانه صدرای اهواز واقع در ناحیه 2 و ناحیه 3 این شهرستان، با مدیران مدارس و روسای ادارات آموزش و پرورش این نواحی دیدار و گفتگو کرد.

بخش پایانی این برنامه‌ها، حضور وی در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان بود. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ترویج مدارس صدرا، تأسیس این مدارس را کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد مدارس صدرای استان ارائه کرد و از تأسیس 13 مدرسه دیگر در سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

انتهای پیام
captcha