بسیج نسخه آرامش ملی است
کد خبر: 4015882
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
فرمانده کل سپاه پاسداران:

بسیج نسخه آرامش ملی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج نسخه آرامش ملی است، گفت: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده و فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت‌ساز جامعه است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، سوم آذرماه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: همه می‌دانیم که بسیج برای این ملت چه دُر گرانبهایی است و خدا را شاکر هستم که امروز پس از نزول باران رحمت الهی، توفیق حضور در بین بسیجیان خراسان‌جنوبی، استان، مردمان باوفا، سرزمین اندیشمندان و عالمان، دیار مرزداران مؤمن و غیرتمند و ولایتمدار را داشته باشم.

وی با بیان اینکه این روزها عطر دل‌انگیز و رایحه با طراوات امام(ره) به‌واسطه میراث جاودانش یعنی بسیج در جامعه انقلابی پراکنده است، افزود: پس از امام(ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط سخت و بحران‌ها سفینه امت اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران را به ساحل فلاح و عزت و اقتدار و آزادگی و کرامت و حریت هدایت کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان‌ کرد: خراسان‌جنوبی سرزمین سردار شهید رحیمی، شهید ناصری، سردار شهید آهنی، شهید آخوندی و کاوه و هزاران شهید پرآوازه دیگر است که عطرشان طراوات معنوی و نشاط الهی و شادابی ملکوتی را برای مردمان به همراه می‌آورد.

سلامی گفت: بسیج محصول درخشش نور الهی بر ضمیر و اندیشه و ذهن امام(ره) بزرگوارمان بود که با حکمتی الهی و ژرف‌اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب به یک اعجاز ذهنی دست زد و نهال بسیجی را در سرزمین ایران کاشت.

وی با بیان اینکه بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است، گفت: بسیج نسخه آرامش ملی است و فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت‌ساز جامعه است.

سلامی همچنین در این مراسم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را قرائت کرد. در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج بر همگان مبارک باد به‌ویژه بر رویش‌های تازه و با طراوت بسیجی که همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم‌الشأنند.

عزیزان قدرشناس جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست‌اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می‌توانید در همه مسائل کشور اثربخش  و مشکل‌گشا باشید. این تجربه چند دهه ملت ایران است.»

انتهای پیام
captcha