افتتاح ۴۲ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد کردستان
کد خبر: 4016654
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

افتتاح ۴۲ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد کردستان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان از افتتاح ۴۲ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد استان کردستان خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها دو میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان روز گذشته، ششم آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان از اجرای ویژه‌برنامه‌های کمیته امداد طی هفته بسیج در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: ۴۲ طرح اشتغالزایی طی این هفته برای مددجویان تحت حمایت افتتاح شد.

وی افزود: برای هر طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد استان کردستان ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و در کل دو میلیارد و 100 میلیون تومان پرداخت شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان بیان کرد: همچنین ۱۰ واحد مسکن روستایی به همین مناسبت تحویل مددجویان خواهد شد که برای هر واحد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان از محل پرداخت بلاعوض و تسهیلات کمیته امداد، کمک خیران، آورده مددجو و تسهیلات بنیاد مسکن هزینه شد.

وی ادامه داد: در این ایام در هر شهرستان با پنج خانواده تحت حمایت دیدار و به هر یک از این خانواده‌ها تحت پوشش امداد کمک نقدی و بسته غذایی اختصاص یافت.

طوسی به تقدیر از ۴۲ نفر از دانش‌آموزان نخبه و دارای رتبه در تمامی زمینه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: اهدای پنج دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت حمایت، دیدار با خانواده شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی میزخدمت، پرداخت وام کارگشایی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بوده است.

 

انتهای پیام
captcha