سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی برای محرومیت‌‌زدایی در سردشت
کد خبر: 4016663
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی برای محرومیت‌‌زدایی در سردشت

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سپاه شهدای آذربایجان غربی برای اجرای ۱۸ طرح محرومیت‌زدایی، ۲۰ میلیارد ریال در سردشت سرمایه‌گذاری کرده است.

محرومیت زداییعبدالله آذرنییاد، مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان برای رفع محرومیت‌زدایی اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی، ساخت واحدهای مسکونی مددجویی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از جمله اقدامات انجام شده برای محرومیت‌زدایی در سردشت است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعدادی از طرح‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است که در آخرین مورد به مناسبت هفته بسیج ۱۸ طرح محرومیت‌زدایی در این شهرستان افتتاح شد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت ادامه داد: سرمایه‌گذاری انجام شده برای اجرای این طرح‌ها ۲۰ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سپاه شهدای آذربایجان غربی تأمین شده است. ساخت ۶ واحد مسکن مددجویی، ساخت پل در یکی از روستاهای سردشت، برق‌رسانی به یک روستا به طول یک کیلومتر و احداث و بهسازی جاده‌های روستایی از جمله طرح‌های عمرانی هستند.

آذرنییاد تصریح کرد: همچنین تسهیلات اشتغال‌زایی به میزان ۱۲ میلیارد ریال برای اجرای ۱۲ طرح در سردشت پرداخت شده است که با اجرای این طرح‌ها ۶۵ نفر صاحب شغل شده‌اند.

 

 

انتهای پیام
captcha