اقدامات گروه‌های جهادی، تبلیغ آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 4016853
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

اقدامات گروه‌های جهادی، تبلیغ آرمان‌های انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: گروه‌های جهادی با فعالیت‌های خود در حقیقت تبلیغ آرمان‌های انقلاب را کرده و دسیسه‌های تبلیغاتی دشمن را خنثی می‌کنند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، هفتم آذرماه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی نمونه خراسان‌جنوبی (شکوه هجرت)، اظهار کرد: بعضی از امور را به‌واسطه اعداد و ارقام گزارش می‌دهیم ولی برخی از مسائل به علت معنوی بودن آن با عدد و رقم قابل گزارش‌دهی نیست.

وی با بیان اینکه اگر خداوند در قرآن کریم در کنار ضرورت نماز به بحث انفاق و زکات اشاره می‌کند به‌واسطه همین ضرورت کمک به دیگران برای تعالی روح و رشد انسان است، بیان کرد: خداوند می‌تواند انسان‌ها را به‌گونه‌ای بیافریند که به همدیگر هیچ نیازی نداشته باشند، اما در این نیاز انسان‌ها به همدیگر حکمتی نهفته است.

عبادی ادامه داد: اقداماتی چون فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم که تنها با آمار قابل گزارش دادن نیست را بی‌شک فقط خداوند متعال می‌تواند اجر و پاداش عنایت کند.

وی تصریح کرد: انسان از نظر معنوی و رشد و تکامل نیاز دارد که به دیگران کمک کرده و روحیه ایثار را در خود تقویت کند و از این جهت در نیاز انسان‌ها به همدیگر حکمت و مصلحت نهفته است و تنها از جنبه مادی نمی‌توان به موضوع نگاه کرد.

عبادی با بیان اینکه گروه‌های جهادی با فعالیت‌های خود در حقیقت تبلیغ آرمان‌های انقلاب را کرده و دسیسه‌های تبلیغاتی دشمن را خنثی می‌کنند، گفت: کار و فعالیتی که گروه‌های جهادی انجام می‌دهند را نباید تنها از جنبه رفع نیاز یک محروم بررسی کرد؛ کار گروه‌های جهادی در حقیقت مادر تمام خیرات و به نوعی در تقابل با دسیسه‌های تبلیغی دشمن است.

انتهای پیام
captcha