فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با خانواده شهدا ديدار كرد
کد خبر: 4017025
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با خانواده شهدا ديدار كرد

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مسئولان گچساران با خانواده شهدای این شهرستان روز گذشته، هفتم آذرماه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار با خانواده شهدای گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، امام جمعه گچساران، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نماینده ولی‌فقیه در سپاه به همراه جمعی دیگر از کارکنان سپاه ناحیه این شهرستان روز گذشته، هفتم آذرماه با خانواده‌های معظم شهیدان «سیدحسین موسوی نژاد»، «جعفر جعفرپور» و نیز جانباز 70 درصد «عبدالزهرا مزبانی» دیدار و از آنان تجلیل کردند.

باقر پسنده، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه خیر و برکت انقلاب اسلامی هستند، گفت: آرامش و امنیت امروز کشورمان نیز مرهون رشادت‌ها و جانفشانی شهدای والامقام و نیز صبر و استقامت خانواده معظم آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران افزود: هر فردی که در جامعه نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند، وظیفه هم دارد که تکریم از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را در سرلوحه اقداماتش قرار دهد.

پسنده ادامه داد: دیدار با چنین خانواده‌هایی تقویت روحیه خدمت‌گزاری در جامعه را دوچندان خواهد کرد و تا زمانی که چنین روحیه‌ای در کشورمان نیز حاکم باشد، دشمن هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند.

وی افزود: اعتقاد داریم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود که این مهم نیز در راستای پایبندی به ارزش‌های والای نظام اسلامی خواهد بود و در واقع نیز قدردانی عملی از شهدا و خانواده‌های آنها به معنای ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران ضمن تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان باید همیشه زنده بماند، اظهار کرد: توانمندی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

پسنده با اشاره به اینکه همه ما مسئولیت بسیار سنگینی در گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت بردوش داریم، افزود: نباید فراموش کنیم که جانفشانی‌های این عزیزان بود که امروز در کمال امنیت، اقتدار و عزت زندگی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا به بهترین شکل ممکن به وظیفه خودشان عمل کردند و همه وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری این عزیزان راه امام(ره) و شهدا را با حرکت در مسیر ولایت ادامه دهیم و برسر پیمانی که با شهدا بستیم، بمانیم.

انتهای پیام
captcha