مشکل سرپناه مددجویان کمیته امداد اردبیل رفع می‌شود
کد خبر: 4017080
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

مشکل سرپناه مددجویان کمیته امداد اردبیل رفع می‌شود

مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، گفت: 6 هزار و 440 مددجو در استان فاقد مسکن و یا سرپناه مناسب هستند که در تلاشیم این مشکل در قالب طرح نهضت ملی مسکن رفع شود.

مسکن مددجوییبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، هشتم آذرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، با اشاره به تحت پوشش بودن 41 هزار و 438 خانوار در کمیته امداد امام خمینی(ه) در استان، اظهار کرد: این میزان خانوار شامل بیش از 80 هزار نفر است که متاسفانه از این تعداد 6 هزار و 440 مددجو فاقد مسکن و یا سرپناه مناسب هستند.

وی، از تلاش برای تامین مسکن مددجویان فاقد سرپناه در استان خبر داد و افزود: در تلاشیم در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیازمندان سرپناه مناسب تامین کنیم تا بسیاری از مشکلات این قشر مستضعف حل و فصل شود.

مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، از تمدید ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا 15 آذرماه خبر داد و گفت: خانوارهایی که تاکنون از زمین و مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه جهت بهره‌مندی از مزیت‌های این طرح اقدام کنند.

دشتی، با بیان اینکه شناسایی دقیق خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن هستند به صورت خانه‌به‌خانه انجام شده، افزود: با همکاری مددکاران سعی شده تا خانوارهای فاقد مسکن شناسایی شوند و امورات ثبت نام توسط مددکار در درب منازل انجام گیرد.

وی، بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی و خیرین در تامین مسکن برای مددجویان تاکید کرد و گفت: حل مشکل مسکن جزو دغدغه‌های اصلی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بوده که در صورت تامین آن بسیاری از دغدغه‌های مالی افراد تحت پوشش نیز حل می‌شود و گامی مهم در راستای توانمندسازی مددجویان در سطح استان خواهد بود.

مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، افزود: خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #045*8877* و یا از طریق شماره کارت 6037997950030552 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

انتهای پیام
captcha