دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها به توان داخلی توجه ویژه‌ای دارد
کد خبر: 4018065
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها به توان داخلی توجه ویژه‌ای دارد

امام‌جمعه خوی، گفت: دولت اگر چه برای رفع تحریم‌ها تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد اما مهمتر از آن به‌خنثی‌سازی تحریم‌ها در عرصه داخل و خارج می‌اندیشد.

حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امام جمعه خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی، ۱۲ آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اگر انسان به بیت‌المال، اهل خانه، ارباب رجوع، مملکت و حقوق مسلمانان با غیبت، تهمت و بهتان تعدی و ظلم کرد برای چنین اشخاصی دوست مهربان و  شفیعی که دست‌شان را بگیرد در قیامت و این دنیا وجود نخواهد داشت و منقول است که در قیامت به کفار و به کسانی که حدود الهی را زیر پا گذاشتند اعلام می‌کنند: «این افراد به خاطر جهنمی شدن از خودشان بدشان می‌آید و خداوند متعال می‌فرماید از خودتان چقدر بدتان می‌آید، از آن بیشتر من از شما بدم می‌آید».

وی افزود: اگر انسان مراقب اعمل خود باشد و در خلوت خدا را در نظر بگیرد به مقامی می‌رسد که فرشتگان خدا تحسینش می‌کنند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی بیان کرد: پنتاگون ایران را به‌خاطر مذاکره‌ای که طالبش هستند تهدید کرده که اگر مذاکره به نتیجه نرسد با راه‌های دیگری نظیر فاز نظامی خواهند آمد.

وی ادامه داد: آمریکا با متحدان خود در منطقه مانور و رفتارهایی انجام می‌دهد که این تهدیدها کودکانه، خنده‌آور و مایه تعجب بوده و در واقع یک دروغ بزرگ است، چون اقتدار ایران به قدری زیاد شده که حتی به فکر دشمن نمی‌رسد که در ایران دخالت نظامی کند.

امام‌جمعه خوی تصریح کرد: اکنون و براساس آمارها و نظرسنجی‌ها، بیشتر مردم نه به‌آمریکا و نه وعده‌های او دیگر هیچ اعتمادی ندارند و در عرصه خارجی ایران انقلابی مهمترین محور مقاومت است که پس از هشت سال آمریکا را در غرب آسیا زمین‌گیر کرده و خواب‌های پریشان مثلث عبری-عربی-غربی را تبدیل به‌کابوس کرده است.

وی گفت: دولت سیزدهم به‌میدان مذاکره و دیپلماسی آمده است اما فاصله‌ با میدان ندارد و این فاصله را کم کرده و مذاکرات را درحال حاضر مذاکره برای رفع تحریم‌ها می‌داند نه مذاکره هسته‌ای، و از نگاه دولت کنونی، مذاکرات هسته‌ای وقتی شکل می‌گیرد که تمام تحریم‌ها برداشته شود و در مذاکرات هسته‌ای ایران تمام تعهدات خود را انجام داده و باید راستی‌آزمایی وعده‌های غرب انجام شود، دولت اگر چه برای رفع تحریم‌ها تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد اما مهمتر از آن به‌خنثی‌سازی تحریم‌ها در عرصه داخل و خارج می‌اندیشد.

 

 

انتهای پیام
captcha