دیدار نماینده ولی‌فقیه گیلان با خانواده شهید آیت‌الله مسلم قلی‌پور
کد خبر: 4018584
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

دیدار نماینده ولی‌فقیه گیلان با خانواده شهید آیت‌الله مسلم قلی‌پور

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به همراه استاندار گیلان امروز 14 آذرماه با حضور در منزل شهید آیت‌الله مسلم قلی‌پور گیلانی با خانواده این شهید فاجعه منا، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با خانواده شهید آیت‌ الله مسلم قلی‌ پور گیلانی

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان و آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز  14 آذرماه با حضور در منزل شهید آیت‌الله مسلم قلی‌پور، با خانواده این شهید گرانقدر حادثه منا دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از حضور در منزل این شهید، به جایگاه معرفتی آیت‌الله مسلم قلی‌پور اشاره و اظهار کرد: بی‌شک آموزه‌های اخلاقی در نهاد خانواده ایشان، نقش مؤثری در تعالی و موفقیت‌های این شهید والامقام داشته‌است.

عباسی بهره‌گیری از مکتب فکری شهید آیت‌الله مسلم قلی‌پور و نیز دعای خیر مادر ایشان را راه‌گشای مدیران در عرصه خدمت‌رسانی دانست و افزود: فعالیت بی شائبه این شهید و خانواده وی در امور خیر و دست‌گیری از مردم، الگو و رویکرد همه مدیران است. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای فاجعه منا و نثار درود و صلوات به روان پاک آنان، پاسداشت یاد شهیدان و ابعاد فاجعه منا را یک ضرورت دانست.

گفتنی‌است، آیت‌الله مسلم قلی‌پور یکی از جان‌باختگان فاجعه منا بود که به سبب تلخیص مهمترین کتب حوزوی مانند کفایه با زبانی روان، در این عرصه نامدار است. تدریس در حوزه علمیه و نگارش ده‌ها جلد کتاب گوشه‌ای از فعالیت‌های این شهید والامقام محسوب می‌شود.

در فاجعه منا، ۱۷ شهید از شهرستان‌های لنگرود، رودسر و املش به لقاء‌الله پیوستند.

انتهای پیام
captcha