حضور دو البرزی در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 4020058
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

حضور دو البرزی در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی

دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی البرز بیان کرد: دو البرزی به نمایندگی از استان در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرکت می‌کنند.

قاسمی وند دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی البرز

وحید قاسمی‌وند، دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله کشوری شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در راستای انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی برگزار می‌شود.

وی افزود: «امیررضا تهوری» رده سنی زیر 17 سال و «عبدالصمد مرزوقی» رده سنی بالای 17 سال در فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرکت خواهند کرد که با آرای مردمی قاری برتر این دوره از مسابقات معرفی و تجلیل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه داوران این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشوری خواهند بود، ادامه داد: حمید شاکرنژاد(داور صوت)، حسین رفیعی(داور صوت) جعفر فردی(داور لحن)، حسین فردی(داور تجوید)، خرمی(وقف و ابتدا)، منصور آقامحمدی (ناظر فنی) از داوران این دوره از مسابقات هستند.

قاسمی‌وند تصریح کرد: مرحله‌ کشوری شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان، 24 آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر امامزاده عبدالله‌(ع) گرگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور پیشکسوتان و فعالان قرآنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha